A

A
              

MINYAK LARAS
Rm199
Sepasang
Termasuk pos




Mana2 sahabat yg memiliki pusaka berkhadam..hasil tarikan alam ghaib, atau pengisian enegi batin seperti batu permata, mustika, buntat, azimat, keris, besi kuning atau lain2nya yg bertuah
namun khadam tersebut tidak aktif;lemah atau selalu keluar masuk atau tidak tenteram keberadaannya maka sesuai di gunakan minyak ini sebagai pengunci, memulih atau memberi enegi baru agar khadam yg ada pd barangan tersebut tetap terus kekal dan giat bekerja, memberikan ketenangan kepada pemilik, tidak menganggu keluarga dan membuka jalur2 keindahannya..
Minyak ini adalah olahan dari ritual kebatinan dan di tapakan selama beberapa hr dgn keadah petua dan ayat suci al quran..
Tidak dinafikan di dlm al quran ada kisah nabi sulaiman yg dapat mengarahkan jin dan makhuk2 lain.. dan terdapat juga kisah yg Allah tidurkan wali2 Allah di satu gua selama bertahun2..(ashabul kaffi)
maka dari kalimat2 kebesaran ini lah yg di salurkan kedalam minyak laras ini agar ianya dapat melaras, memberikan efek yg positif dan berenegi tinggi khusus utk barangan yg bertuah..
Minyak ini harus digunakan sepasang..ada cara menggunakannya
Mahar SAPASANG RM199
Utk 8ml sebotol
P/S jgn percaya kepada minyak.namun yakin dan bertawakkal lah kepada Allah
Persedian ini adalah sarana batin dan bentuk ikhtiar utk mencapai sesuatu hajat.

Berhajat wasap tok 011-11223839

GRENTI POS