A

A

Mangkuk aura
Rm250




Mangkuk aura ini ada bnyk guna dan manafaatnya..Kalau sesiapa yg ada batu2 permata atau cincin yg lemah dan nak bg batu2 permata/cincin tu aktif atau berenegi boleh lah guna kan mangkuk ini.
letakkan saja di dlm mangkuk aura ini dan ambil kayu yg disediakan dgnnya dan ketuk lalu pusingkan kayu pd mangkuk tersebut maka mangkuk akan menghasilkan bunyi yg unik.. bunyi yg bergema semakin lama semakin kuat..
dikatakan mana2 batu2 permata atau cincin yg ada didlam mangkuk ni akan lebih beraura..bertenaga dan berenegi..kerana ion/zarah atau molekul2 yg terdapat pd batu itu akan hidup dan lebih aktif bila mendengar bunyi dari mangkuk ini
mangkuk ini telah di wafaq dgn tulisan thai..mengikut apa yg dimaklumkan mangkuk ini juga boleh dijadikan ikhtiar utk memanggil mereka yg pergi..contohnya anak lari dr rumah..suami tk pulang..kekasih lari..menjemput semangat org tersayang..menagih hutang atau lebih tepat spt memakai ilmu putar gilling..
selain itu ia juga boleh dijadikan medium perubatan spt membuat air penawar bg sebarang penyakit (terpulang pd niat) wallhualam
Mohon lah dgn Allah kerana setiap sesuatu kejadian itu ada hikmah dan manafaatnya..
Dgn berpegang kepada ayat
Lattaharoku zarrotin illa biiznillah
Lattaharoku ruhhi illa biiznillah
Lattaharoku jasadu iilla biiznillah
Tidaklah bergerak sesuatu..zarah..roh dan jasad melainkan dgn izin Allah

Barang terhad