A

A

Perhatian : sama-samalah kita menjaga akidah
setiap ciptaan Allah telah dititipkan sifat semulajadi pada setiap jisimnya.barang adalah faktor dorongan dalam mencapai hajat melalui doa,usaha,ikhtiar dan bertawakal kepada Allah S.W.T
Bersamalah kita fahami hakikat penggunaan barang hanyalah pegantara

 ( surah Ar-Ruum – ayat 8) Maksudnya: Patutkah mereka merasa cukup dengan mengetahui yang demikian sahaja, dan tidak memikirkan dalam hati mereka, (supaya mereka dapat mengetahui), bahawa Allah tidak menciptakan langit dan bumi serta segala yang ada di antara keduanya itu melainkan dengan ada gunanya yang sebenar, dan dengan ada masa penghujungnya yang tertentu, (juga untuk kembali menemui Penciptanya)? dan sebenarnya banyak di antara manusia, orang-orang yang sungguh ingkar akan pertemuan dengan Tuhannya


BULU PERINDU EMAS BUNIAN


RM77





Biasanya yg kita jumpa bulu perindu yg bewarna hitam..sedikit keras dan tebal batangnya..bergerak bila di sapu air..melilit sesama sendiri..

Nah kali ini tok nk kongsikan bulu perindu emas.
mungkin ramai yg tidak pernah tgok..warna kekuningan dan keemasan..batangnya halus dan hujungnya runcing..ia juga melilit sesamanya dan boleh bergerak bila terkena air..ianya akan mengelak sekiranya kita dekatkan sedikit pd kepanasan api..

Bulu perindu emas ini bukan mudah di perolehi..mengikut cerita bulu perindu emas ini hidup di alam ghaib..pengzahirannya hanya lah di lakukan dengan ritul memohon..

Jadi dengan berpegang kepada setiap sesuatu itu adalah dengan izin dan ketentuan Allah namun apa yg di sampai oleh org2 yg berpengalaman
Fadilat atau khasiat dari bulu perindu ini adalah utk
pelarisan.
.kerezekian..
pendekat jodoh..
memancarka aura diri.
pesona menyerlah..
hormatnya masyarakat kepada pemakai..
pemanis diri..meningkatkan keyakinan diri..
junjung darjah.
.kata di dengari..
kasihan belas masyarakat dan lain2nya akan dirasai sendiri oleh pemakai..

namun perlu di ingatkan disini..ianya hanya lah wadah dan sarana utk mencapai hajat..jgn lah bergantung harap kpd barangan ini 100% peratus... Allah lah jua yg memberi bekas pd setiap sesuatu..namun tuhan tdk mahu hambanya hanya berpeluk tubuh berserah pd nasib.tanpa berusaha..

mungkin apa yg di nyatakan ttg khasiatnya disini tidak berkesan atau MUNGKIN khasiatnya BERKESAN melebihi apa yg di nyatakan disini atau yg tidak dinyatakan sini..
Hanya pemiliknya yg akan merasai sendiri.

Utk memenafaat kepada umum tok buatkan minyak bulu perindu emas ini menjadi minyak pengasih..diruqiah dgn beberapa ayat al quran..contohnya surah yussof..ayat nabi sulaiaman..surah yassin dan beberapa lg ayat2 lain yg telah di isi supaya tenaga batinnya berenegi..wallahualam.

kepada sahabat2 yg ingin mencuba tok maharkan kombo promosi
1- minyak bulu perindu emas yg di isi dgn 4 batang didalm satu botol
2- sepasang bulu perindu emas
3- sepasang bulu perindu hitam

Dgn mahar tebus rm77
Hubungi tok 017-9805070

stock adalah terhad


MANGKUK TEMBAGA BERWAFAQ

RM120
TERMASUK POS

sesuai sebagai tempat penyimpanan mustika atau batu2 permata yg berkhadam


GELANG TERAS CELAGI/ ASAM JAWA
RM230
termasuk pos







Saiz XL
10 biji
Jangan cakap mahal
Sbb nak dapat bahan mentah ni pun susah..kena canai lg..harga canai sebiji rm15.. itu tak tolak harga pos dan harga minyak minyak lagi..jadi jual rm230 tu dapat ciput2 saja

Khasiat teras gelangi
Boleh dibuat pagar rumah dari khainat sihir musuh
Kebal terdesak
Pelimun dari seteru
Di kasihi masyarakat
Hormat masyarakat
Pengerun lawan
Dan khasiat2 lain akan datang sendiri nanti memgikut keserasian pemakai..tok tgok kalau saiz ni taiko2 suka pakai..
Barang terbatas




GELANG TERAS POKOK NAGASARI
RM150

pos free



Saiz L
14 bjji
Khasiat
Penunduk
Pengerun
Pengasih
Membuang aura negetif di dlm tubuh
Penagkis sihir
Kebal darurat
Pelisih

Barang ada 3 utas saja..kalau nk kena cepat sebab teras kayu ini jarang di perolehi


LARAK SALAH MELILIT



LARAK SALAH MELILIT

Nah ni tok nak kongsi pasal pokok larak salah..mungkin sahabat2 sudah tahu khasiat nya..tp tak pe lah tok nk cerita sikit aje..pokok ni gunanya utk halimunan..biasanya org guna batang larak salah ni utk buat lari brg2 seludup..supaya pihak berkuasa jadi tk nampak atau terlindung..boleh juga ia menjadi pembias sihir yg dihantar, kerana sihir yg tuju itu seolah tidak dpt mengesan mangsanya yg mempunyai larak salah ni

haa bg adik2 yg tk ada lesen boleh lah simpan satu..mana tahu bila ada roadblock abam2 polis jd tak nak tahan atau soal banyak..tp kalau kena tahan dan kena saman jugak tok tk bertanggung jawab..byr laa kau.( jgn marah hanya gurauan saja ni)

Tok rasa larak salah ini tidak sesuai disimpan di permis perniagan.takut kedai org tk nampak

Ok ..larak salah yg melilit ni sukar di temui..ada dgn tok aje ckp nak berapa batang..tok boleh sempurnakan insyallah

Segala khasiat akan berkesan dgn izin ALLLAH

Jangan pula pergi test kt ayam mengeram..tak jumpa dia cari telur yg diram nya itu..niaya ibu ayam tu

Harga rm90 sebatang yg tidak melilit
Melilit rm120
Termasuk pos8



SUNDANG 33CM
rm1200








pada bahagian aringnya dipasak besi kuning
ulu disalut dengan perak asam begitu juga dan sarung
memang cun
saiz besar
wassap tok 0179805070
grenti pos




MINYAK EPAL JIN
3 DAUN DAN 5 DAUN
RM250 SEBOTOL






Sebagaimana kita pakai kereta, jarang-jarang sekali kena juga cuci, Kalau tak kereta akan nampak comot dan tak ada seri..

..Begitu lah juga dengan barangan berkhadam seperti keris, mustika, batu permata, buntat, geliga dan pelbagai lagilah..

..Sebaik-baiknya dibersihkan dicuci dan diberi haruman agar energi atau auranya akan lebih memberi tuah dan berefek positif..

..Justeru itu, minyak epal jin adalah salah satu minyak yang sangat sesuai dan disukai oleh bangsa halus yang menghuni barangan seperti diatas,...

..Tok nak tanya..

..Ada tak sapa-sapa yang pelihara beruk?

..Beruk ni kalau tak bagi makan, memang ia akan mengamuk dan kalau tak ikat memang ia akan lari..

Betul tak???

..Jadi.. begitu jugalah makhluk yang digelar khadam ghaib ni..kalau tidak dipedulikan maka ia akan hilang...tinggallah meterial (keris, mustika, batu permata, buntat, geliga) semata-mata barang..ada tapi kosong...ibarat beruk yang tinggalkan tali..yang tinggal hanyalah tali...( itu hanyalah perumpamaan..)

Minyak ini banyak lagi funginya selain dari yang tok nyatakan diatas,
ia juga boleh digunakan untuk ritual tarik dana ghaib atau barangan ghaib, digunakan juga untuk memagar kediaman atau permis perniagaan, boleh juga dibuat mandian sebulan sekali dengan menitiskan beberapa titik didalam baldi mandian, insyaallah dapat memulihkan aura tubuh agar lebih sekata dan murni.

Berdagang atau berniaga tak laku, mengambang atau sukar bertemu jodoh, masyarakat benci atau tidak suka berkawan, isteri jadi dingin, bos atau majikan selalu marah,,mungkin ini juga disebabkan aura tubuh kita yang tidak elok..

.wallahuallam

ALLAH TIDAK MENGUBAH SESUATU KAUM KECUALI KAUM ITU SENDIRI YANG MENGUBAHNYA

"Jangan berpeluk tubuh menunggu"

" Yang pipih datang melayang dan yg bulat datang bergolek, ikhtiar berdoa dan bertawakkal..insyaallah berjaya.."

Tersedia dalam 2 bentuk..

Jom tebus sekarang wassap tok 0179805070...GRENTI POS




PERMATA GIGI GAJAH ASLI
RM155 sebiji
Termasuk pos


 Gigi Gajah banyak sekali manfaatnya. Gigi Gajah juga ciptaan tuhan yg memiliki tuah Alami tanpa khodam. Walau tanpa khodam namun energi Gigi Gajah ini cukup tinggi dan sangat luarbiasa
Gigi Gajah ini sudah berusia ratusan tahun lamanya. Insyaallah Gigi Gajah ini berkhasiat untuk berbagai hajat dan manfaat. Salah satunya adalah pendukung jabatan dan kekuasaan.
Wasilah kenaikan jabatan.
Membuka Aura tuah yg baik
Memudahkan mendapatkan Kesuksesan dan kejayaan.
Memudahkan mendapatkan kekuatan dalaman yg luar biasa
Meningkatkan Daya batin tinggi.
Mengaktifkan energi tenaga dalam.
Membentengi diri dari berbagai fitnah dan ujian.
Sebagai benteng diri dari khainat jahat manusia dan jin
Keistimewaan dari Gigi Gajah ini, yaitu bisa diwariskan atau diberikan pada anak cucu, saudara mara, saudara sekandung dll, sekiranya anda sudah tidak memerlukannya lagi.
Mudah cara pemakaiannya, tanpa risiko apapun, serta antik. Tok hanya ada beberapa biji saja Gigi yg telah di canai..
Gajah ini sangat unik. Boleh di gunakan untuk semua agama, tanpa ada pantangannya, tanpa berisiko apapun. Aman dan selamat
Ia bukan fosil tp gigi gajah yg asli.
Barangan terhad
Wasaap tok 0179805070 utk respon segera






MINYAK FALAK EMAS

rm77
termasuk pos








Merupakan pusaka minyak penarik atau meraih pengasihan untuk menaklukkan pasangan, mempermudah mendapatkan jodoh, melancarkan rundingan bisnes, melariskan usaha
dan mampu memikat pelanggan agar setia rindu slalu ingin bertemu dengan anda, bahkan bisa buat
pasangan anda senang dan aman tinggal bersama anda..

Bila mahu menggunakan Minyak falak emas ini untuk memikat siapapun orang yang anda tuju maka gunakan layaknya seperti memakai perfume pada umumnya, dioleskan pada baju/pakaian/telapak tangan/dsb.

Bila untuk membangkitkan medan pesona/ membuka aura penarik pengasihan yang daya tuahnya melebihi kekuatan susuk maka cukup dioleskan pada bagian wajah seperti dahi/alis/dagu. Bila mahu digunakan untuk rundingan/memikat perempuan cukup oleskan pada telapak tangan sebelum menemuinya dan selepas itu biar
Boleh bersentuhan atau berjabat tangan dengan si target maka minyak falak emas ini akan bertindak balas tuah untuk meluluhkan hatinya. Dan masih banyak fungsi dan cara penggunaan

Dijamin selamat dan aman, tidak ada efek samping, tidak ada pantangan, untuk semua agama dan khusus orang dewasa (tidak untuk main-main).
kepada yang berhajat boleh lah menghubungi tok






CINCIN BATU MANI GAJAH KUNING
RM270
Sedikit titisan darah
IKATAN PERAK TEBUK ASLI
permukaan batu licin
dibawah masih seperti raw asal
Saiz boleh diubah
termasuk pos






khasiat mani gajah

1. Pengasihan & Cinta

     Bagi Wanita Mampu Membuka Aura Wajah dan Kecantikan Anda. Sehingga Anda terlihat lebih menarik dan mempesona.

Bagi lelaki Mampu Membuka Aura Ketampanan (Inner Handsome).

Mani Gajah Bisa digunakan sebagai Sarana Untuk Meluluhkan Hati Lawan Jenis Yang Anda Suka. Dalam Hal ini, lawan jenis yang anda sukai tersebut akan tersadar bahwa Anda adalah orang yang menarik, sehingga dia akan lebih dekat dengan Anda.

Mani Gajah bisa membuat Orang Yang Didekat Anda akan selalu merasa selesa  dengan Anda sehingga orang tersebut enggan untuk pergi jauh dari Anda

           Setiap Orang Yang memandang Anda bisa langsung tertarik dengan Anda. Sehingga biasanya urusan Anda akan dimudahkan. Misalnya Anda adalah seorang marketing maka saat pertama kali Anda bertemu dengan klien Anda, maka dia bisa percaya dengan Anda.

          Disenangi, Dicintai dan Dihormati Dalam Pergaulan Sehari-hari. Sehingga Kehadiran Anda akan selalu dinanti oleh teman-teman Anda.

          Mani Gajah ini Juga bisa digunakkan untuk memudahkan Anda dalam pekerjaan. Bos Anda menjadi senang dengan Anda dan teman pejabat Anda akan lebih hormat dengan Anda.

          Mani Gajah merupakan penyelesian bagi Anda yang sering gagal dalam percintaan. Dengan sarana ini, Anda bisa lebih mudah mencari dan mendapatkan pasangan/jodoh idaman Anda.

          Mani Gajah juga bisa Anda gunakan untuk membuat suami yang dulu “Dingin” dengan Anda menjadi semakin sayang dan cinta kepada Anda.

          Mampu “Mengunci” Cinta Pasangan Anda, Sehingga dia setia kepada Anda. Karana energi Mani gajah ini bisa membuat suami Anda yakin bahwa Anda adalah isteri yang terbaik. Sehingga dia susah untuk melupakan rasa sayang nya kepada Anda walaupun dia bertemu dengan wanita lain yang lebih cantik.

          Mampu mengembalikan pasangan yang curang. Energi dari Mani Gajah ini akan bekerja secara alamiah mempengaruhi Pasangan Anda, sehingga pasangan Anda menyadari bahwa perbuatannya curang di belakang Anda adalah  salah. Kemudian dia akan kembali kepada Anda dengan penuh kesedaran tanpa paksaan sedikitpun.

          Mani Gajah juga mampu membuat diri Anda terlihat semakin berwibawa dan berkharisma.

          Inner Beauty (Kecantikan dari dalam diri) akan terpancar lebih kuat. Dengan Inner Beauty yang kuat Anda bisa lebih menarik, sekalipun Ada orang yang secara fizik lebih baik dibandingkan dengan Anda.

          Bagi Anda yang selalu merasa tidak percaya pada diri, minda dan takut untuk melakukan sesuatu dengan Mani Gajah ini bisa membuat Keberanian dan Percaya Diri Anda meningkat hingga berkali-kali ganda






GELIGA LIPAN ALAM BUNIAN
 TEBUS MAHAR RM1111





Beberapa  hari  lepas tok dapat sepokok kunyit hitam di pendalaman hutan dinegeri terangganu..dh lama tok duk cari pokok kunyit hitam ni..alhamdulillah dapat sepohon yg mana pokoknya tidak begitu segar pun tok dh bersyukur kepada tuhan..sbb pokok kunyit hitam memang betul2 susah dpt pun begitu pokok kunyit hitam ini bukanlah pokok sembarangan kerana ada penjaganya itulah yg telah di maklumkan sebelumnya kepada tok melalui  alamat rohani atau batin..

Tok bawak blk dan tanam di dlm pasu kecik di dalam kawasan rumah yg tidak terdedah sngt kpd  cahaya matahari...2 hari tok letak kat situ..pada hari yg ketiga tok tgok pokoknya tidaklah begitu segar walaupun tok siram dgn air tiap2 hari,  jd tok ambil keputusan utk pindahkannya ke belakang rumah yg terdedah kpd cahaya matahari..bila saja tok angkat pasunya..subahanallah ada seekor lipan tp bentuknya tidak lah  spt lipan yang biasa..(boleh tgok gmbr) 

video

Pandangan tok tak memandang pada benda lain. Tok fokus pada lipan itu saja..memang pelik dan tak pernah lg tok jumpa lipan yg sebegini

Nk dibunuh tk sampai hati lah pulak..jd tok biarkan saja..dan segera tok capai tel dan rakam photo dan video..utk buat kenang2an dan bukti bahawa tok bukanlah mereka2 cerita..lipan itu sepertinya tidak mahu lari atau berpindah..tetap saja ia disitu..jd tok pun ambil satu lg baldi dan letak menutupinya.”kalau kau tak nak pergi kamu duduk lah disini” kata tok didalam hati.
setelah itu tok bawa pokok kunyit hitam tersebut ke belakang rumah..bila mana urusan tok selesai tok pun rehat sekejap tapi didalam fikiran tok masih memikirkan pasal lipan tadi..tok capai kembali tel tok dan tok tgok semula gambar yg tok snap tadi tu, bila tok perhatikan betul2  didlam gambar tersebut ada 1 benda yg bewarna kuning bila tok zoomm kan..tgok gambar satu lg pun ada..lantas tok segera kembali ketempat lipan td untuk nak memastikan apakah benda nya yg bewarna kuning didalam gambar, bila tok angkat baldi yg menutupi  lipan tadi rupanya lipan itu sudah tiada disitu
 ..tp yg ada adalah sebiji bebola kecil  spt geliga..subahanallah memang benar geliga bila tok chek..geliga yg bewarna kuning..alhamdulillah3..

 

Tok ambil dan tok rendam didlam air utk bersihkannya..dan apabila disebelah malam nya pula tok mendapat bermimpi  didatangi seorang tua yg berjubah kuning dan berbadan tegak..pesannya di dlm mimpi  tersebut.
1-jgn dibunuh sekiranya ada lipan yg memasuki rumah..halau saja ia keluar
2-letaklah beras dan sedikit kunyit bersama geliga tersebut
3-pantangnya kalau ada kematian bawa saja geliga ini keluar rumah
4-maharkanlah kepada hamba Allah yg benar2 ikhlas yg ingin memilikinya..datang kepada kamu tetapi akan jadi milik org lain
5-manafaat dari geliga ini adalah bnyk
Untuk perubatan
Pelaris niaga
Pemanis diri
 Insyaallah Pemiliknya akan kebal bila darurat atau kecemasan
Utk keharmonian rumah tangga
Kasihan belas masyarakat
Mahabbah atau kasih syg sejagat
Penarik aura positif
Penarik tuah yg baik
Ilham2 dari alam batin akan hadir
Penangkis sihir
Penghalang dari gangguan saka
Pandangan mata yg mepersona
Dan khasiat2 yg lain akan dirasai dan alami sendiri nanti oleh pemilik..
Tok nak maharkan rm1111 kepada yg berhajat..sebahagian dari pemaharan ini tok akan salurkan kepada masjid.rumah2 amal atau fakir2 miskin.






GELIGA INI TIDAK BOLEH KEARAH YANG MENCARIK ADAT DAN ADAB
TIDAK TEMBUS PANDANG DAN TIDAK KEBAL UMUM
NAMUN IA MENJURUS KEPADA KEINDAHAN YANG LAIN



CINCIN PENUNDUK
IKAT PERAK ASLI


5 jenis teras 1 besi kuning .. 
teras kayu penunduk jin,
penunduk emas,
 
penunduk merah,
penunduk hitam
penunduk putih
digabungkan menjadi permata dan di ikat pada ring perak asli..bunga lorek
Khaisiat
penunduk= manusia,haiwan berbisa, mahklut halus,
Kebal darurat
Semangat berani
Anti sihir
Dihormati
Barangan adalah Asbab namun semuanya dgn izin Allah









KULIT MUKA HARIMAU
FULL FACE 
RM1500











CINCIN BURMA ASLI

Kali ini tok nak maharkan sebentuk cincin perak asli..round berlian swiss..berkuku empat..bunga lorek..permata DELIMA BURMA ASLI..
biasanya permata delima burma ini tiada apa2 khasiat..namun harganya boleh mencecah ribuan ringgit semata2 kerana kecantikan dan keindahannya..namun untuk item ini ianya di ruqiah selama 7 hari supaya ianya memberi impak ghaib yg berengi sarana sebagai pelaris..pemanis diri..anti sihir..kewibawaan...penyeri wajah..kasihan belas masyarakat...penarik aura positif.
Tiada pantang khusus..
Harga asal rm840 tp kali ni tok maharkan rm450
Pos free
Saiz boleh di ubah
Tanya dulu member2 kalau mahal yang tok jual ni jgn beli















KAPAK BIJNAI MANIS
RM130





SILA CLICK DI OLDER POST UNTUK MELIHAT  ITEM-ITEM  YANG LAIN