A

A

Perhatian : sama-samalah kita menjaga akidah
setiap ciptaan Allah telah dititipkan sifat semulajadi pada setiap jisimnya.barang adalah faktor dorongan dalam mencapai hajat melalui doa,usaha,ikhtiar dan bertawakal kepada Allah S.W.T
Bersamalah kita fahami hakikat penggunaan barang hanyalah pegantara

 ( surah Ar-Ruum – ayat 8) Maksudnya: Patutkah mereka merasa cukup dengan mengetahui yang demikian sahaja, dan tidak memikirkan dalam hati mereka, (supaya mereka dapat mengetahui), bahawa Allah tidak menciptakan langit dan bumi serta segala yang ada di antara keduanya itu melainkan dengan ada gunanya yang sebenar, dan dengan ada masa penghujungnya yang tertentu, (juga untuk kembali menemui Penciptanya)?



KERIS ANAK ALANG
RM2500
 











bilah lama
sarung baru
ulu baru kayu kemuning
panjang tgok gambar
berlubang pada bilah,ditengah2 bilah terdapat emas putih(TITANIUM)
umur anggaran 100 tahun lebih
berpandukan putingnya
nak main keris lama,hah ni tok wat keluar dari simpanan.
tidak berkhadam
tidak boleh berdiri sendiri dan tidak boleh berlari
tak payah bagi makan apa2
Tok tk buat lock
Berhajat wasap tok 0179119789






Kayu ular cintamani darat
Rm40 sebatang
Ukuran 5.5cm





Kayu ni ada jantan dan betina..yg jantan sedikit leper dan yg betina agak bulat..terpaksa redah hutan utk mendapatkanya..kerana sesetengah tempat saja tumbuh pokok ini..
Khasiat yg dikatakan boleh dijadikan medium pelaris dan pengasih..juga utk tuah..wallhualam..
Jom tebus sekarang sementara stock masih ada..
Yg jantan rm40
Yg betina rm40
Ambik kedua2 tok belanja pos..kalau ambik 1 rm50 siap pos..
Wasap tok 0179119789
Masuk duit pos terus



KACIP KEPALA  AYAM
RM270







LIONTIN PELURU
RM110
TERMASUK POS
Free rantai










Liontin Tabung Untuk Menyimpan Azimat & Benda-Benda Bertuah !!!
Untuk Menyimpan Benda seperti:
-Sepasang Bulu Perindu
-geliga2
-Tulisan Suci / Lafadz / Rajah
-Serbuk Mani Gajah 
-Serbuk 1000 Kayu Betuah
-Minyak Wangi / Minyak Betuah
dll.
Liontin ini terbuat dari bahan terpilih dan berkualiti tinggi ianya juga sangat tebal,
sangat Kuat dan kukuh
Liontin ini Sangat Eksklusif

SPESIFIKASI LIONTIN:
Nama Barang: Liontin Peluru Tabung
Bahan: Staenlees Steel
Panjang: 7cm
Diameter: 12x12, mm
Berat: 50gram
Wasap tok 0179119789
Brg grenti pos


TONGKAT KAYU PENUNDUK PUTIH
BERMOTIF
Rm280







Sepotong tongkat untuk berdiri
Bila tengok sebelah kanan pemegangnya jelas bermotifkan kepala ular siap bersisik lg..tengok sebelah kiri pula gambaran seekor burung..unik..
Kayu penunduk putih ini sesuai dijadikan tongkat..kalau tk nk buat tongkat kerat buat permata cincin atau tasbih, senjata atau apa saja..
Sebut saja kayu penunduk putih..pastinya khasiatnya terarah kepada penaklukan..hormat masyarakat..wibawa.dan pengerun..khasiat yg lain2 kena cari kat google atau pun tanya otai2 bab2 kayu..jgn tanya brader yg jual kereta..
Panjang 4kaki 
Berminat wasap tok 0179119789



BATU PETIR/LITAR
Saiz 5sen rm130
Saiz 10sen rm100
Raw rm80 sebji





tok nk maharkan permata batu petir yg telah siap di canai..
tkpayah susah2 cari tukang canai, tebus dgn tok lepas tu cari rumah perak utk dia dan boleh terus pakai
kalau yg siap cincin perak asli pun tok buat juga.. tok ambik rm250 utk saiz 5sen,
Saiz 10sen rm220
Jgn risau sbb item ini 100% asli
Full black
3 biji yg bersaiz 5sen
5 biji bersaiz 10sen tidak melekat magnet..
Meterial-batu bukan besi
Boleh chek lab kalau bukan ori wang dikembalikan syarat di sertai result lab geo
KHASIAT BATU PETIR:
*Melindungi diri dari merbahaya Menahan dengkian manusia
*Kekuatan tenaga..
*kebiasaannya yang paling ditakuti oleh kita ialah santau dan ini akan dapat di tepis oleh batu petir ini..
*Lagenda kekuatan khasiat batu ini dikatakan dapat memampan serangan musuh
*Memampan dari serangan halus seperti santau dan ilmu hitam..Rasa yakin diri dan berani...
*Pergerakan dan tindak balas akan menjadi lebih laju.
*Pukul yang berbisa
*menjauhkan gangguan saka
*sudah dibuat pengisian utk menambahkan lagi enegi batin
Amat sukar untuk diperolehi.
#INN SHAA ALLAH semua dgn izin Allah kerana khasiat sesuatu barang adalah milik Allah..tiada yg berkuasa melainkan DIA..
Boleh wasap tok 0179119789
GRENTI POS.




TANDUK RUSA EMAS
RM290

Nak buat ulu senjata boleh nk buat senjata boleh,nk

Buat tempat sangkut baju boleh,nk buat permata cincin boleh apa saja boleh dibuat asal kreatif

PARANG PANJANG
RM550
POS FREE







Sebilah parang lama sepanjang 37 inci setengah..panjang ni..tok beli dari johor..mengikut cerita owner yg menjual parang ini pada tok... parang ini pernah digunakan oleh salah seorang pengikut kyai salleh semasa menentang komunis..iaitu salah seorang ahli selempang merah..wallahuam..
jd kalau benar lah parang ini di gunakan pada masa itu umurnya mungkin sudah 70 tahun..sbb masa kebangkitan anak2 melayu dibawah bimbingan kyai salleh ialah pada tahun 1945.. itu mengikut
sejarah lah
parang ini tok tk cuci atau bacam lg..masih berkarat.mana2 sahabat yg berhajat dan nak suruh tok cuci boleh atau nak macam ni pun boleh..
kalau mengikut ilmu tok yg tk seberapa pandai ni bila di sentuh memang ada isi..mungkin juga isian yg pernah di masukkan pada waktu dahulu..wallahualam..hanya Allah jua lah yg maha mengetahui..

insyallah tok akan ajarkan ilmu ayat 4 yg pernah popular pada satu masa dulu..ayat parang terbang..jgn tanya tok pula..tok dh alami ke belum pengalaman mengunakan parang terbang..jawpan tok YA..tok pernah naik atas pokok sambil pegang parang lepas tu tok terjun turun sambil mengayakan aksi superman..hihihi jgn marah ye tok gurau..mana2 sahabat yg nak memiliki parang ni mahar tebusnya rm550..wasap tok 0179119789




TARING HARIMAU





khasiat
1.  Membawa kewibawaan
2.  Kekuatan magis
3.  Percaya diri
4.  Dijadikan azimat
5.  Keberanian
6.  Pengerun musuh

7.  Penguat semangat dalaman

GELANG KAYU KEMUNING HITAM
RM199
TERMASUK POS



Khasiat kemuning hitam
Dipercayai boleh menjadi ubat yg baik bg menyembuhkan masalah cirit birit
Dpt menyembuhkan luka
Penawar gigitan serangga
Dari segi mistiknya pula dikata ianya dapat menjadi asbab utk penolakan ilmu2 sihir atau dari gangguan jin..pun begitu banyak lg khasiat dan keindahannya yg Allah ciptakan pd barangan ini..semua utk umat manusia..apa2 pun harus dikembalikan kepada Allah jua