A

A

Perhatian : sama-samalah kita menjaga akidah
setiap ciptaan Allah telah dititipkan sifat semulajadi pada setiap jisimnya.barang adalah faktor dorongan dalam mencapai hajat melalui doa,usaha,ikhtiar dan bertawakal kepada Allah S.W.T
Bersamalah kita fahami hakikat penggunaan barang hanyalah pegantara

 ( surah Ar-Ruum – ayat 8) Maksudnya: Patutkah mereka merasa cukup dengan mengetahui yang demikian sahaja, dan tidak memikirkan dalam hati mereka, (supaya mereka dapat mengetahui), bahawa Allah tidak menciptakan langit dan bumi serta segala yang ada di antara keduanya itu melainkan dengan ada gunanya yang sebenar, dan dengan ada masa penghujungnya yang tertentu, (juga untuk kembali menemui Penciptanya)? dan sebenarnya banyak di antara manusia, orang-orang yang sungguh ingkar akan pertemuan dengan Tuhannya






PERMATA GIGI GAJAH ASLI
RM155 sebiji
Termasuk pos


 Gigi Gajah banyak sekali manfaatnya. Gigi Gajah juga ciptaan tuhan yg memiliki tuah Alami tanpa khodam. Walau tanpa khodam namun energi Gigi Gajah ini cukup tinggi dan sangat luarbiasa
Gigi Gajah ini sudah berusia ratusan tahun lamanya. Insyaallah Gigi Gajah ini berkhasiat untuk berbagai hajat dan manfaat. Salah satunya adalah pendukung jabatan dan kekuasaan.
Wasilah kenaikan jabatan.
Membuka Aura tuah yg baik
Memudahkan mendapatkan Kesuksesan dan kejayaan.
Memudahkan mendapatkan kekuatan dalaman yg luar biasa
Meningkatkan Daya batin tinggi.
Mengaktifkan energi tenaga dalam.
Membentengi diri dari berbagai fitnah dan ujian.
Sebagai benteng diri dari khainat jahat manusia dan jin
Keistimewaan dari Gigi Gajah ini, yaitu bisa diwariskan atau diberikan pada anak cucu, saudara mara, saudara sekandung dll, sekiranya anda sudah tidak memerlukannya lagi.
Mudah cara pemakaiannya, tanpa risiko apapun, serta antik. Tok hanya ada beberapa biji saja Gigi yg telah di canai..
Gajah ini sangat unik. Boleh di gunakan untuk semua agama, tanpa ada pantangannya, tanpa berisiko apapun. Aman dan selamat
Ia bukan fosil tp gigi gajah yg asli.
Barangan terhad
Wasaap tok 0179805070 utk respon segera







MINYAK FALAK EMAS

rm77
termasuk pos









Merupakan pusaka minyak penarik atau meraih pengasihan untuk menaklukkan pasangan, mempermudah mendapatkan jodoh, melancarkan rundingan bisnes, melariskan usaha
dan mampu memikat pelanggan agar setia rindu slalu ingin bertemu dengan anda, bahkan bisa buat
pasangan anda senang dan aman tinggal bersama anda..

Bila mahu menggunakan Minyak falak emas ini untuk memikat siapapun orang yang anda tuju maka gunakan layaknya seperti memakai perfume pada umumnya, dioleskan pada baju/pakaian/telapak tangan/dsb.

Bila untuk membangkitkan medan pesona/ membuka aura penarik pengasihan yang daya tuahnya melebihi kekuatan susuk maka cukup dioleskan pada bagian wajah seperti dahi/alis/dagu. Bila mahu digunakan untuk rundingan/memikat perempuan cukup oleskan pada telapak tangan sebelum menemuinya dan selepas itu biar
Boleh bersentuhan atau berjabat tangan dengan si target maka minyak falak emas ini akan bertindak balas tuah untuk meluluhkan hatinya. Dan masih banyak fungsi dan cara penggunaan

Dijamin selamat dan aman, tidak ada efek samping, tidak ada pantangan, untuk semua agama dan khusus orang dewasa (tidak untuk main-main).
kepada yang berhajat boleh lah menghubungi tok







CINCIN BATU MANI GAJAH KUNING
RM270
Sedikit titisan darah
IKATAN PERAK TEBUK ASLI
permukaan batu licin
dibawah masih seperti raw asal
Saiz boleh diubah
termasuk pos







khasiat mani gajah

1. Pengasihan & Cinta

     Bagi Wanita Mampu Membuka Aura Wajah dan Kecantikan Anda. Sehingga Anda terlihat lebih menarik dan mempesona.

Bagi lelaki Mampu Membuka Aura Ketampanan (Inner Handsome).

Mani Gajah Bisa digunakan sebagai Sarana Untuk Meluluhkan Hati Lawan Jenis Yang Anda Suka. Dalam Hal ini, lawan jenis yang anda sukai tersebut akan tersadar bahwa Anda adalah orang yang menarik, sehingga dia akan lebih dekat dengan Anda.

Mani Gajah bisa membuat Orang Yang Didekat Anda akan selalu merasa selesa  dengan Anda sehingga orang tersebut enggan untuk pergi jauh dari Anda

           Setiap Orang Yang memandang Anda bisa langsung tertarik dengan Anda. Sehingga biasanya urusan Anda akan dimudahkan. Misalnya Anda adalah seorang marketing maka saat pertama kali Anda bertemu dengan klien Anda, maka dia bisa percaya dengan Anda.

          Disenangi, Dicintai dan Dihormati Dalam Pergaulan Sehari-hari. Sehingga Kehadiran Anda akan selalu dinanti oleh teman-teman Anda.

          Mani Gajah ini Juga bisa digunakkan untuk memudahkan Anda dalam pekerjaan. Bos Anda menjadi senang dengan Anda dan teman pejabat Anda akan lebih hormat dengan Anda.

          Mani Gajah merupakan penyelesian bagi Anda yang sering gagal dalam percintaan. Dengan sarana ini, Anda bisa lebih mudah mencari dan mendapatkan pasangan/jodoh idaman Anda.

          Mani Gajah juga bisa Anda gunakan untuk membuat suami yang dulu “Dingin” dengan Anda menjadi semakin sayang dan cinta kepada Anda.

          Mampu “Mengunci” Cinta Pasangan Anda, Sehingga dia setia kepada Anda. Karana energi Mani gajah ini bisa membuat suami Anda yakin bahwa Anda adalah isteri yang terbaik. Sehingga dia susah untuk melupakan rasa sayang nya kepada Anda walaupun dia bertemu dengan wanita lain yang lebih cantik.

          Mampu mengembalikan pasangan yang curang. Energi dari Mani Gajah ini akan bekerja secara alamiah mempengaruhi Pasangan Anda, sehingga pasangan Anda menyadari bahwa perbuatannya curang di belakang Anda adalah  salah. Kemudian dia akan kembali kepada Anda dengan penuh kesedaran tanpa paksaan sedikitpun.

          Mani Gajah juga mampu membuat diri Anda terlihat semakin berwibawa dan berkharisma.

          Inner Beauty (Kecantikan dari dalam diri) akan terpancar lebih kuat. Dengan Inner Beauty yang kuat Anda bisa lebih menarik, sekalipun Ada orang yang secara fizik lebih baik dibandingkan dengan Anda.

          Bagi Anda yang selalu merasa tidak percaya pada diri, minda dan takut untuk melakukan sesuatu dengan Mani Gajah ini bisa membuat Keberanian dan Percaya Diri Anda meningkat hingga berkali-kali ganda







GELIGA LIPAN ALAM BUNIAN
 TEBUS MAHAR RM1111





Beberapa  hari  lepas tok dapat sepokok kunyit hitam di pendalaman hutan dinegeri terangganu..dh lama tok duk cari pokok kunyit hitam ni..alhamdulillah dapat sepohon yg mana pokoknya tidak begitu segar pun tok dh bersyukur kepada tuhan..sbb pokok kunyit hitam memang betul2 susah dpt pun begitu pokok kunyit hitam ini bukanlah pokok sembarangan kerana ada penjaganya itulah yg telah di maklumkan sebelumnya kepada tok melalui  alamat rohani atau batin..

Tok bawak blk dan tanam di dlm pasu kecik di dalam kawasan rumah yg tidak terdedah sngt kpd  cahaya matahari...2 hari tok letak kat situ..pada hari yg ketiga tok tgok pokoknya tidaklah begitu segar walaupun tok siram dgn air tiap2 hari,  jd tok ambil keputusan utk pindahkannya ke belakang rumah yg terdedah kpd cahaya matahari..bila saja tok angkat pasunya..subahanallah ada seekor lipan tp bentuknya tidak lah  spt lipan yang biasa..(boleh tgok gmbr) 

video

Pandangan tok tak memandang pada benda lain. Tok fokus pada lipan itu saja..memang pelik dan tak pernah lg tok jumpa lipan yg sebegini

Nk dibunuh tk sampai hati lah pulak..jd tok biarkan saja..dan segera tok capai tel dan rakam photo dan video..utk buat kenang2an dan bukti bahawa tok bukanlah mereka2 cerita..lipan itu sepertinya tidak mahu lari atau berpindah..tetap saja ia disitu..jd tok pun ambil satu lg baldi dan letak menutupinya.”kalau kau tak nak pergi kamu duduk lah disini” kata tok didalam hati.
setelah itu tok bawa pokok kunyit hitam tersebut ke belakang rumah..bila mana urusan tok selesai tok pun rehat sekejap tapi didalam fikiran tok masih memikirkan pasal lipan tadi..tok capai kembali tel tok dan tok tgok semula gambar yg tok snap tadi tu, bila tok perhatikan betul2  didlam gambar tersebut ada 1 benda yg bewarna kuning bila tok zoomm kan..tgok gambar satu lg pun ada..lantas tok segera kembali ketempat lipan td untuk nak memastikan apakah benda nya yg bewarna kuning didalam gambar, bila tok angkat baldi yg menutupi  lipan tadi rupanya lipan itu sudah tiada disitu
 ..tp yg ada adalah sebiji bebola kecil  spt geliga..subahanallah memang benar geliga bila tok chek..geliga yg bewarna kuning..alhamdulillah3..

 

Tok ambil dan tok rendam didlam air utk bersihkannya..dan apabila disebelah malam nya pula tok mendapat bermimpi  didatangi seorang tua yg berjubah kuning dan berbadan tegak..pesannya di dlm mimpi  tersebut.
1-jgn dibunuh sekiranya ada lipan yg memasuki rumah..halau saja ia keluar
2-letaklah beras dan sedikit kunyit bersama geliga tersebut
3-pantangnya kalau ada kematian bawa saja geliga ini keluar rumah
4-maharkanlah kepada hamba Allah yg benar2 ikhlas yg ingin memilikinya..datang kepada kamu tetapi akan jadi milik org lain
5-manafaat dari geliga ini adalah bnyk
Untuk perubatan
Pelaris niaga
Pemanis diri
 Insyaallah Pemiliknya akan kebal bila darurat atau kecemasan
Utk keharmonian rumah tangga
Kasihan belas masyarakat
Mahabbah atau kasih syg sejagat
Penarik aura positif
Penarik tuah yg baik
Ilham2 dari alam batin akan hadir
Penangkis sihir
Penghalang dari gangguan saka
Pandangan mata yg mepersona
Dan khasiat2 yg lain akan dirasai dan alami sendiri nanti oleh pemilik..
Tok nak maharkan rm1111 kepada yg berhajat..sebahagian dari pemaharan ini tok akan salurkan kepada masjid.rumah2 amal atau fakir2 miskin.






GELIGA INI TIDAK BOLEH KEARAH YANG MENCARIK ADAT DAN ADAB
TIDAK TEMBUS PANDANG DAN TIDAK KEBAL UMUM
NAMUN IA MENJURUS KEPADA KEINDAHAN YANG LAIN



CINCIN PENUNDUK
IKAT PERAK ASLI

5 jenis teras 1 besi kuning .. 
teras kayu penunduk jin,
penunduk emas,
 
penunduk merah,
penunduk hitam
penunduk putih
digabungkan menjadi permata dan di ikat pada ring perak asli..bunga lorek
Khaisiat
penunduk= manusia,haiwan berbisa, mahklut halus,
Kebal darurat
Semangat berani
Anti sihir
Dihormati
Barangan adalah Asbab namun semuanya dgn izin Allah










KULIT MUKA HARIMAU
FULL FACE 
RM1500











CINCIN BURMA ASLI

Kali ini tok nak maharkan sebentuk cincin perak asli..round berlian swiss..berkuku empat..bunga lorek..permata DELIMA BURMA ASLI..
biasanya permata delima burma ini tiada apa2 khasiat..namun harganya boleh mencecah ribuan ringgit semata2 kerana kecantikan dan keindahannya..namun untuk item ini ianya di ruqiah selama 7 hari supaya ianya memberi impak ghaib yg berengi sarana sebagai pelaris..pemanis diri..anti sihir..kewibawaan...penyeri wajah..kasihan belas masyarakat...penarik aura positif.
Tiada pantang khusus..
Harga asal rm840 tp kali ni tok maharkan rm450
Pos free
Saiz boleh di ubah
Tanya dulu member2 kalau mahal yang tok jual ni jgn beli















KAPAK BIJNAI MANIS
RM130







GELANG TIGER EYES
RM123
termasuk pos



khasiat tertentu jika memakai batu tiger eyes atau mata harimau ini, iaitu -Untuk mata rabun, 
-dapat membuat mata lebih terang
-Mencegah dari kecanduan alkohol
-Meringankan penyakit pencernaan
-Terhindar dari binatang buas 
-Keselamatan dalam perjalanan 
-Keharmonisan dan ketentraman disekitar
-Meningkatkan rasa percaya diri dan rasa aman fikiran tenang dalam menghadapi masalah 
-Mengatasi tekanan darah tinggi bagi -penggunanya Memperbaiki kelenjar tubuh seperti limpa, ginjal, hidung, tenggorokan dan lain - lain 
-Memaksimakan energi yang tersimpan dalam tubuh dan lain - lain
Namun Semua khasiat ini kembali kepada kita, apakah kita ingin percaya ataupun tidak. Perlu kita ketahui bahwa yang memberikan kita kesihatan dan keselamatan hanyalah tuhan yang maha esa.


Wassap tok 017980507

PEDANG ROTAN
RM270






panjang 28cm
Ummph nampak diluar seperti rotan tapi bila ditarik ada mata pedang yang tajam,
diperbuat dari besi baja[spring, memang tajam gile
boleh lah disimpan satu diatas kenderaan, buat persedian mana tahu kan tetiba saja musuh menyerang dapatlah juga guna senjata ini buat pertahanan diri..
wassap tok 0179805070
brg tk banyak



SAWAT/CULA BUAYA
RM90
TERMASUK POS





Benda ni macam-macam orang panggil..mengikut daerah atau negeri masing2..ada yang panggil cula..ada yang panggil sawat..ada yang panggil tangkur..konet..pele.namun apa pun gelarannya ianya adalah kemaluan buaya..
Apa yang tok nak bagitahu kat sini adalah berkenaan dgn khasiatnya..secara sainstifik tidak dapat di jelaskan akan keberkesanannya.. namun, dari segi tradisional ianya sudah di guna pakai sejak zaman berzaman lagi
Khususnya untuk mengubati lemah syahwat..impontensi dan meningkatkan stamina..selain itu ia juga dikatakan dapat menambah ukuran alat kelamin..mengubati darah tinggi..mengubati sakit sendi-sendi tulang atau sakit gout..
Insyallah tok akan ajar cara penggunaannya nanti..
Benda ni susah juga nak dapat..ni tok order dengan sahabat dari sabah yang kerja kat taman buaya..3 bulan baru dapat..
Bagi mana-mana yang berminat untuk mendapatkannya boleh lah wassap tok 0179805070 atau call terus.



CINCIN BESI KURSANI KUNING









 bismillahirrahmanirrahim…
nazrunminallah hiwafat ruqarrib
wa basirril mu’minin
wallahu zikruallah hu
Ya Allah, Ya muhammad
Ya kursani, ya karsani ,yaqursani, ya kasani
Bangkitlah engkau
Melilit pada seluruh tubuh ku
Besi datang besi aku nanti
Kayu datang kayu aku nanti
Timah datang timah aku nanti
LAQAD JA AKUM RASULUN MIN AMFUSIKUM AZIZUN ALAIHI MA ANITTUM HARISUN ALAIKUM BIL MU'MININA RAUPUN RAHIM ...... FA IN TAWALLAW FAKUL HASBIYALLAHU LAA ILAHA ILLA HUWA ALAIHI TAWAKKALTU WA HUWA RABBUL ARSYIL ADZIIM......

CINCIN BESI KURSANI KUNING

Cincin besi kursani kuning adalah besi yang tidak melekat pada magnet, spt juga besi kursani putih ianya juga tidak melekat pada magnet
cincin besi kursani kuning ini telah dipasak dengan sebutir permata berlian swiss agar ianya nampak menarik dan cantik
Cincin ini telah d isi dengan isian amalan2 kerohanian/kebatinan, bertujuan untuk perlindungan kepada pemakainya dari serangan zahir dan juga serangan2 batin
Insyallah baik bagi mereka yang
- lemah semangat
- enegi perlindungan yang dipancarkan besi kuning ini akan memunculkan kekebalan supernuteral terhadap serangan fizik,
-pembias dari sihir dan santau
-kencang urat, senjata lelaki
-Menjauhkan gangguan SAKA
-Menenangkan jiwa
-Membatalkan ilmu pengasih/pukau
-Kebahagiaan rumah tangga
-Menghindari gangguan ruh2 tidak tenang di jalan raya
-Menepis sentuhan energi negatif(Energi Sihir,Energi Pengasih, Energi Santau, Energi Pukau, Energi Makhluk Halus)
-Membangkitkan karisma/kewibawan diri/seri wajah
-Pelaris Bisnes dengan membesarkan aura pengaruh diri(menambahkan pelanggan melalui tarikan perhatian aura individu)
-Mengelak gangguan bayi menangis(gangguan jin)
-Melindungi diri dari histeria
-Menghilangkan ilmu hitam yang pernah dipelajari dengan izin Allah swt.
.Menambahkan kekuatan pukulan

"Kebal ada pelbagai jenis. Kadangkala manusia kebal apabila 'dicuba' oleh musuh tetapi apapun janganlah sesekali kita berasa atau bercakap takbur dan riak. Segalanya berlaku dengan izin Allah. Besi kuning memiliki keistimewaan tersendiri

mahar tebus rm199.99
saiz dari 16 hingga 23
HANYA UNTUK 20 ORANG SAHAJA

GELANG MANI GAJAH MERAH RM180




 TASBIH KOKKA ASLI RM170



Manfaat atau khasiat kayu kokka asli akan tetap terasa selama lebih dari 10 tahun, karena kayu kokka  asli adalah kayu yang paling istimewa dibandingkan jenis- jenis kayu yang lain. Dan dilihat dari sejarahnya, kayu asli juga memiliki nilai sejarah yang sangat tinggi karena kayu tersebut merupakan salah satu anugrah Allah yang diberikan sebagai perantara mukjizat para Nabi terdahulu untuk memperoleh manfaat dan keberkahan atas IZIN ALLAH.

Pada zaman Nabi Nuh as, beliau membuat perahu dengan bahan dari kayu kokka. Pada zaman nabi Musa as, beliau menunjukkan mukjizatnya dengan tongkatnya yang terbuat dari kayu kokka saat melawan penyihir raja Fir’aun. Nabi Muhammad Saw pun menggunakan kayu kokka untuk gagang pedangnya. Dari sejarah tersebut, kayu kauka sampai saat ini banyak diminati oleh para masyarakat dalam bentuk gelang, tasbih, cincin, kalung, dll dengan harapan agar dapat digunakan untuk dzikir, memperoleh manfaat dan kesehatan atas IZIN ALLAH.

Manfaat lain dari menggunakan tasbih Kayu Kokka Asli adalah sebagai berikut :

  *Mencegah gelombang elektromagnetik yang dapat mempengaruhi          kesehatan,                                
  *Menurunkan tingkat peradangan,
  *Meningkatkan anti penggumpalan darah,
  *Memerangi dan mencegah sel kancer aktif,
  *Meningkatkan sistem kekebalan tubuh,
  *Membantu melindungi DNA dari kerusakan,
  *Meningkatkan penyerapan nutrisi,
  *Memperbaharui jaringan sel yang mati,
  *Meningkatkan kandungan oksigen dalam darah,
  *Mengurangi ketegangan sistem syaraf dan meningkatkan kekuatan fisik.

Dengan menggunakan tasbih kayu kokka asli dalam bentuk tasbih, gelang, kalung, cincin, dll untuk sekian waktu dapat menyembuhkan banyak penyakit seperti :
 
  +Lemah jantung
  +Asma
  +Stroke
  +Prostat
  +Masalah kesuburan
  +Depresi
  +Arthritis (peradangan pada tulang)
  +Insomnia (gangguan tidur)
  +Sinus (polip)
  +Katarak
  +Sakit tulang
  +Ginjal
  +Kecanduan Alkohol
  +Nyeri, keram, dan sakit otot
  +Sakit punggung dan persendian
  +Gangguan enzim
  +Asam urat
  +Impotensi
  +Darah rendah (hipotensi)
  +Darah tinggi (hipertensi)
  +Rambut rontok, dll



TASBIH TERAS GEMUNGGAL ASLI RM250




Kelebihan Teras Gemunggal memiliki khasiat semulajadi diantaranya :-
==>kebal senjata,kebal asid,benteng diri(dalam keadaan tertentu)
dengan keizinan Allah
==>penawar racun dengan keizinan Allah
==>penawar bagi gigitan serangga berbisa seperti ular,lipan dan lain-lain
dengan keizinan Allah.
==>Selain ini,teras gemunggal ini dikatakan mempunyai kuasa spiritual atau
Aura yang mampu menghalang pemiliknya terkena sihir atau niat jahat
seseorang kepada si pemakai dengan keizinan Allah.
==>Teras Gemunggal boleh disimpan di dalam rumah sebagai pendinding
daripada dimasuki pencuri, perompak, penyamun atau sesiapa sahaja
bertujuan datang ke rumah dengan niat jahat.Dengan keizinan Allah.
========================================================
Kehebatan Teras Gemunggal ini dikatakan menjadi rebutan para datin-datin
yang bimbang suami akan bermain kayu tiga.Ianya didakwa selain boleh
menghalang ilmu hitam atau sihir terkena pada kita, malah ianya dapat menambahkan kasih sayang suami terhadap isteri.
Kehebatan teras gemunggal ini,bukan sahaja menjadi buruan kaum lelaki
tetapi kaum wanita pun turut mencarinya. Ini disebabkan oleh kelebihan
semulajadi teras tersebut yang dapat membantu wanita bagi melembutkan
hati lelaki.
Khasiat teras gemunggal ini baik untuk anak dara dan yang belum kahwin.
Bagi kalangan isteri pula, ianya amat berguna sekali bagi menyejukkan hati
suami.Lebih-lebih lagi sekiranya anda merupakan isteri kedua, ketiga, keempat.
Teras Gemunggal itu apabila dipakai pada tubuh badan seseorang mampu
menjadi kebal dalam sekelip mata dan boleh mengelak daripada dikesan
pihak musuh (sesuai untuk polis, tentera, pengawal keselamatan dan sesiapa
sahaja yang memerlukan)
Teras Gemunggal sekiranya dipakai ketika orang hendak menyusahkan kita,
Insya-Allah mereka tidak akan terdaya.
berbagai-bagai keistimewaan tersendiri.
Diguna oleh ramai kalangan VIP terutama Dato-Dato yang mementingkan keselamatan diri.Ini kerana Kayu Gemunggal yang dibuat dalam bentuk
permata cincin mempunyai ciri-ciri semulajadi kekebalan bagi sesiapa yang memakainya.
========================================================
Menawarkan racun dalam makanan: sebelum makan atau minum, lalukan
terasnya ke atas makanan atau minuman.
Menjauhkan dari terkena hikmat sihir: terasnya dipakai menjadi permata cincin
yang bersentuh dengan kulit.
Menjauhkan rumah dari gangguan hantu yang membawa penyakit, dan sihir:
dengan menanamkan pokok ini di empat penjuru rumah.
Menakutkan ular-ular dan binatang-binatang bisa: dengan memakai terasnya
sebagai cincin.
Teras Gemunggal sememangnya telah menjadi rebutan kalangan pengamal perubatan, bomoh-bomoh serta guru silat,ahli korporat dll sejak dahulu lagi disebabkan ianya memiliki
Mengeluarkan raksa daripada tubuh: bila memakai terasnya.
Lekat uri (sak: tembuni): Terasnya direndam kira-kira 2 minit, maka diminum.
Budak menangis-nangis: Terasnya diasah dan diberi minum.
Sakit gigi:- terasnya direndam dalam air 3minit dan airnya dikemam dalam
mulut 1minit dan diminum,terasnya letak di pipi pada bahagian yang sakit.
Memudah lepas susu anak: Terasnya diasah dengan sedikit garam, dibubuh
pada puting payu dara ibu
Bisul: Terasnya diasah, dicomor pada mata bisul.
Ditakuti hantu: Terasnya dijadikan cincin dipakai pada jari manis.
Kena santau, racun dan bisa dalam tubuh: Terasnya direndam dalam air kelapa kira-kira 3 minit, diminum.
Digigit ular, lipan: Terasnya diasah dan dicomor pada tempat yang kena gigit.
Atau terasnya dicelup dalam air dan di letakkan pada bahagian yang kena gigit.
Khasiat lain teras gemunggal ialah mengaktifkan ketajaman gerak hati

(Indera Ke-enam), kewibawaan dll.


TELUR PUYUH JADI BATU TARIKAN ALAM BUNIAN RM120 UTK 1



Mustika berbentuk dan sebesar telur puyuh ini diperolehi ketika kami sedang beruzlah digunung stong, setelah selesai berzikir kami dapati 5 biji batu persis telur puyuh ada dihadapan kami…lalu salah seorang diantara kami diberi ilham dan petunjuk dari suara alam ghaib akan manafat fosil telur puyuh ini..
InsyaAllah berfungsi untuk :
1. Pagaran Badan
2. Kekuatan dan Anti Lelah
3. Penjagaan Dari Mahluk halus Yang bersifat Negatif
4. Menghilangakn Sial Dan malang atas apa yang anda Buat
5. Membersihan Aura Negatif Pada Badan Dan Tempat tinggal Anda
6. Disegani orang banyak
7. Wibawa dan berkarisma


Kami yang ingin memaharkan 3 biji sahaja

AZIMAT PAKAIAN DIRI RM200




MANI GAJAH ASLI..PENARIKAN ALAM GHAIB..MELEKIT DITANGAN RM250



Mani gajah ini adalah pemberian dari alam ghaib. Ianya benar2 asli kerana bila jari tangan digosokkan kepada mani gajah ini ianya akan terasa melekit, semakin lama semakin melekit, boleh ditest..mani gajah ini berkhadam

 khasiat dalam menarik lawan jenis, kemudahan rezeki, dan lain sebagainya… Sejak dahulu mani gajah dipercaya sebagai sarana alami untuk pengasihan Tingkat Tinggi dan sudah teruji keampuhannya. Dan jika Ditambah dengan tekhnik khusus maka efeknya akan semakin khusus dan Tajam…!!! atau bisa juga digunakan untuk pengasihan umum, siapapun yang melihat dan berbicara bersama anda akan merasa suka dan tenang.

Selain fungsi pengasihan seperti yang disebutkan di atas, mani gajah ini juga bisa digunakan untuk menarik pelanggan, menarik perhatian dari atasan/ rakan kerja, membuat klien setia membeli produk kita dan untuk entertainer membuat setiap yang melihat anda akan takjub karena aura yang terpancar. Dan bahkan dapat digunakan sebagai media kejantanan untuk menambah kemampuan Sex, baik bagi lelaki ataupun kaum wanita yang menderita penyakit frigiditas atau dingin dalam hal sexualitas.
Mani Gajah secara alamiah memancarkan Vibrasi yang mempunyai manfaat, antara lain:

-Manfaat  pengasihan: sehingga Anda mudah meluluhkan kekasih Anda atau teman kenalan baru.
-Memancarkan daya tarik alami: sehingga Anda terlihat berbeza dan mudah diterima dimanapun Anda berada.
-Membuka aura kecantikan/ ketampanan: Anda akan terlihat lebih cantik / tampan.
-Melancarkan jodoh: menjadi sarana memudahkan mendapatkan dan mendatangkan jodoh.
-Mencegah perselingkuhan: sehingga pasangan semakin setia dengan Anda.
-Memunculkan kharisma: Anda mempunyai daya kharisma alami dan tanpa orang tahu pegangan Anda.
-Memunculkan kewibawaan: Anda akan di segani dan dihormati siapapun yang Anda temui.
-Memikat hati pasangan/ lawan jenis, maupun sejenis: Menambah daya pikat cinta pasangan Anda.
-Mengikat kesetiaan pasangan: Kekasih atau pasangan Anda semakin setia.
-Meningkatkan kepercayaan diri: Jiwa pemberani Anda akan semakin meningkat tajam.
-Merukunkan anggota keluarga: Rumah tangga semakin rukun dan damai
Keharmonisan rumah tangga: Rumah tangga yang Anda inginkan akan terwujud, harmonis, dan romantis serta utuh.
-Memudahkan kenalan Baru (Pergaulan) : Menjadikan Anda mudah mendapatkan kenalan baru.
-Sarana pemikat hati: Anda bisa memanfaatkan Mani Gajah untuk memikat hati, niatlah yang baik.
-Sarana energi Magnet Cinta: Anda memiliki daya magnet cinta, sehingga banyak orang cinta dengan Anda
tiada pantang

KEPOMPONG BESI KUNING (RM300 BESAR) (RM220 KECIL)


Kepompong besi kuning ini kafiatnya adalah untuk
Kekebalan
Semangat jadi berani
Penimbul
Pembisa pukulan
Pagaran ghaib kepada pemilik
Menawarkan bisa bisa sihir atau santau
Menarik enegi positif
Pelemah seteru
Pengerun
Penarik rezeki


 GELIGA LADA RM230



 
Sedikit pengalaman, kebiasannya kalau saya makan nasi mesti ada sebiji lada buat pembuka selera, kalau tak ada lada sepertinya tidak lengkap, rasanya seperti tawar aje lalu saya kepeti ais utk mengambil lada, bila buka saja plastik yang memyimpan lada admin terlihat ada satu lada yang mana saiznya besar sedikit dari yang lain, yang lain lebih kurang saja saiznya tp yang ini agak berbeza, lalu saya ambil, ingat nak patahkan saja tp tiba tiba terdetik dihati,” hai mana tahu didalam lada ini ada sesuatu yang istimewa” siap2 saya dah ambil kamera dan shoot sblm admin nak kopeknya,

lantas saya ambil pisau dan  menghirisnya memanjang dari hujung sampai kepangkal, bila saja saya mengopek lada tersebut saya terlihat sebiji butir lada yang agak pelik dari yang lain,terkejut dan kehairanan juga buat seketika tak sangkalah lah pula apa yang terlintas di fikiran saya menjadi kenyataan, Alhamdulilah rezeki

warnanya seakan kehijauan dan sedikit besar dari biji biji yang lain, saya ambil lalu cuba memicitnya dangan kuat tp yang hairannya ianya tidak pecah, saya amati betul betul, meterialnya seperti besi tp bila diletakkan pada magnet ianya tidak melekat,namun bila diketuk pada besi ia berbunyi “ting” aik pelik..jd saya shoot biji lada tersebut buat bukti.

Malamnya bila sy tidur saya cuba meletakkannya dibawah bantal dengan petua ianya akan diberi petunjuk akan khasiatnya. Malam pertama sampai malam ketiga saya tiada diberi apa2 petunjuk,sehinggalah pada malam ke empat, didalam tidur sy bermimpi bertemu dengan seorang yang sepertinya kyai, ia memperkenalkan dirinya dan memberitahu akan khasiat dan manafaat dari biji lada itu tadi, rupanya2nya ianya adalah sebutir geliga lada,

 Geliga ini dijaga oleh beliau.kata beliau lagi geliga ini bukanlah milik saya tapi akan menjadi milik orang lain, perantaraannya adalah melalui sy, sy perlu memaharkan geliga ini kepada yang benar2 ikhlas dan berhajat, dan wang dari pemaharan itu sebahagianya sy perlu sedekahkan pada masjid atau fakir2 miskin.

Disini saya nyatakan serba sedikit tentang khasiatnya:

Bila ada anak cucu adam yang ingin mengkhianati pemilik geliga ini, badan nya akan terasa panas, mati pedih, tangan spt terbakar
Darahnya akan naik
Jantungnya akan jadi kencang atau jadi perlahan
Pelaris dagangan
Penguat semangat
Meredakan tangisan anak kecil yang keteguran makhluk halus
Kebal darurat
Kebal asid
Pegerakan menjadi tangkas/ bagi pesilat
Pembias sihir
Pancaindera ke 6 menjadi lebih peka
Pelimun dari perompak
Dan ada beberapa lagi khasiatnya dan cara penjagaannya yang saya akan nyatakan bila ianya ditebus insyallah
Kuasa ALLAH tiada yang mustahil
Kepada yang tercepat ianya pemiliknya



TASBIH AKIK PANCAWARNA RM300





KACANG JADI BATU RM70


MEPUNYAI FUNGSI UNTUK :
- MELANCARKAN USAHA
- MELAPANGKAN PINTU REZEKI
- LARIS DALAM PERDAGANGAN
- SUKSES DALAM PERTANIAN
- MENDATANGKAN PELANGGAN
- MENINGKATKAN KHARISMA KAWIBAWAAN


ILMU SANTAU RM555


Sebut saja pasal santau pasti ramai yang berasa gerun, takut dan ngeri kerana bilamana terkena santau
Pastinya amat2 menderita, dan bahaya santau ini juga boleh membawa maut dengan izin tuhan.

santau  terbahagi kepada berapa bahagian

Santau Makan/Minum
Ramuan santau dimasukkan ke dalam makanan atau minuman secara zahir oleh manusia atau pun secara ghoib dengan menggunakan khidmat jin (khadam).  Mereka yang mengambil makanan/minuman tersebut akan menjadi mangsa santau.


Santau Angin
Ramuan santau ‘dituju’ kepada mangsa dari jauh – samada dengan teknik pemujaan atau pun teknik pandangan mata (a’in) dengan melihat mangsa dari jauh. Bagi jenis santau ini, elemen makanan atau minuman adalah tidak diperlukan sama sekali. Ramuan santau akan ‘dihantar dan dimasukkan’ secara ghoib ke dalam badan mangsa berkenaan (biasanya perut atau dada) dengan bantuan jin angin.

Santau Tuju
Santau tuju ini biasanya dilakukan oleh pengamal ilmu hitam bertaraf tinggi. Santau tuju ini adalah sangat kuat dan boleh membunuh mangsa dengan serta merta; atau sekurang-kurangnya penyakit parah akan menyerang mangsa (seperti muntah darah) dengan serta merta. Santau tuju biasanya dilakukan diwaktu selepas tengah malam dengan pemujaan ke atas pakaian, rambut atau barang peribadi pesakit.

Santau Langkah
Santau langkah ‘dikenakan’ kepada mangsa dengan menanam atau meletakkan ramuan santau atau bahan lain seperti duit syiling (atau apa-apa logam yang kecil) yang telah dibacakan mentera jin dan syaiton; di pintu pagar rumah, bawah tangga rumah atau pintu pejabat. Mangsa yang melangkah ‘barang’ tersebut akan menerima kesan sebagaimana orang yang terkena santau angin.

Santau Batuk
Santau batuk ini adalah peringkat awal mereka yang terkena serangan santau. Mangsa akan mengalami batuk yang berterusan walaupun telah banyak mengambil ubat batuk (perubatan moden); kadangkala diiringi dengan sakit kepala. Santau kadangkala tidak memberikan kesan yang serius seperti kerosakkan organ dalaman mangsa. Ini berkemungkinan berlaku kerana tidak diizinkan oleh Allah SWT atau mungkin tukang sihir atau penghantar santau tidak melakukan ‘penghantaran’ santau dengan sempurna mengikut kehendak jin dan syaiton berkenaan. Mangsa yang terkena santau batuk ini masih mempunyai harapan tinggi untuk disembuhkan sepenuhnya melalui rawatan dan perubatan Islam yang segera dan cepat.


1. Bahan Bisa boleh diperoleh daripada bahan untuk membuat racun seperti air lipan bara, bisa ular senduk, bisa ular kapak, bisa katak puyu, ubur-ubur, bisa getah ipuh, buah kacang hantu, bisa akar-akar kayu dan sebagainya.

2. Bahan Miang/Gatal diantaranya ialah sepertu miang sembilu buluh, miang tebu, miang rebung, tali guni, ulat bulu yang masih hidup. Mangsa yang terkena santau ini selalunya akan merasa gatal di tekak, manakala badannya terasa bisa.

3. Bahan Pedih (melukakan) yang menyebabkan mangsa merasa pedih apabila terkena santau. Bahan tersebut adalah kaca, mentol lampu, rambut, benang sutera, tali sabut, kuku manusia atau binatang, kelongsong telur ayam, bahan-bahan kotor daripada binatang yang telah mati seperti kulit lipas, lipan dan sebagainya.

Jika seseorang mempunyai ciri-ciri berikut maka beliau disyaki telah terkena santau:

1. Batuk yang berlarutan, kadang-kadang batuk berdarah dan bernanah dan keluar debu-debu
    kecil seperti serbuk kaca.
2. Istihadah yang berpanjangan bagi wanita sehingga satu hingga tiga bulan atau lebih.
3. Sakit tulang belakang terutamanya pada waktu Maghrib dan malam Jumaat. Kadang-kala sakit
   menjadi-jadi semasa hendak masuk waktu solat Jumaat.
4. Sakit sesak nafas terutaman waktu Maghrib.
5. Lenguh seluruh anggota badan.
6. Kuku menjadi hitam dan nafas menjadi busuk.
7. Mimpi jatuh dari tempat tinggi.
8. Mimpi bahan-bahan yang miang seperti buluh dan ulat bulu.
9. Mimpi bermain dengan benda tajam seperti pisau dan sembilu.
10. Mimpi kanak-kanak kecil seperti menyusu kanak-kanak tersebut.
11. Mimpi binatang yang menakutkan seperti ular.
12. Mimpi makan makanan kotor seperti bangkai dan babi.
13. mimpi dipukul atau ditikam      
14. Sentiasa sakit pada tulang belakang
15. Bawah matanya biru (Seperti orang tak cukup tidur)


Sudah berubat keserata tempat namun penyakit tidak menampakan hasil2 penyembuhan, aduh..sedihnya terasa bila orang2 yang tersayang terkena dengan pemainan jahat sebegini,selagi penyihir tidak merasa sakit maka selagi itulah ia akan terus mengkhainati, harus kan kita hanya berdoa tanpa berusaha membalas perbuatannya balik? Mungkin memaafkan itu lebih baik, namun penyihir kadang2 harus di ajar agar ia juga merasa  perit, sakit dan memderita sepertimana yang telah ia lakukan kepada mangsa, dan lalu disini saya ingin berkongsi keilmuan kepada mereka yang ingin mempelajari teknik2 dan amalan untuk membalikkan semula santau atau sihir kepada penyihir
-Mengubati santau
-Mempelajari Ilmu santau mengikut keadah islam,( panah malam, senjata fakir, ilmu kipas lando)
Fidayah keilmuan rm555
Anda akan diberikan penijazahan keilmuan serta tunjuk ajar bagaimana,merawat, dan menghantar balik santau yg dikirim kepada mangsa,





MINYAK PENGASIH AKAR CENUAI RM90






Untuk pengetahuan umum, cenuai itu sendiri bermaksud pengasihan di kalangan bahasa kaum org asli pendalaman, dalam bahasa melayunya di panggil minyak pengasih. Pembuatan minyak cenuai ini adalah ramuan turun temurun dari tok batin yang juga seorang muslim, sangat berpengalaman dalam kehidupan yang umurnya mencecah 80 tahun, mahir selok-belok hutan tebal dan pakar dalam pembuatan minyak cenuai asli ini.

 Bahan-bahan utamanya adalah dari minyak kelapa serta minyak kayu, diperapkan (ditapakan) bersama akar-akar seperti akar pengingat, akar penunduk, akar penguntung, kayu ular cinta mani dan berbagai herba tradisional. Tidak mengandungi sebarang racun atau bahan terlarang atau daripada bahan yang diambil dari haiwan. Pembuatannya bersih dari sebarang kekotoran atau najis.

Proses pembuatan minyak cenuai yang bermula dengan pencarian akar kayu jauh di dalam hutan tebal,amat sukar menemui pokoknya kerana tumbuhnya tak banyak dan berisiko tinggi untuk mengambil akar-akar tertentu ini kerana ada diantaranya terletak di cerun bukit atau gunung, adapun begitu jika ada rezeki ditemukan pokoknya,tidak mudah pula untuk mengambilnya, bayangkan jika manusia pun tertarik dengan auranya, apatah lagi makhluk lain seperti ular tedung, yang dikatakan 'penjaga cenuai' oleh orang asli. Sesetengahnya menjadi kesukaan Pak Belang dan menjadikan sarang di kawasan terdapat cenuai. Ada juga yang menyatakan penjaganya adalah dikalangan bunian, wallahualam.

Setelah lengkap semua ramuannya, barulah proses pemerapan boleh dilakukan, penyediaan minyak kepala dara dan gabungan minyak kayu telah dibuat sebelumnya, dimasukkan akar-akar tadi dan segala ramuan. Kemudian ditapakan lebih kurang 41 hari supaya dapat meresap segala khasiat ke minyak, memberi kesan yang lebih mujarab. Penyediaan yang beserta zikir dan ayat suci al-quran sudah tentunya. Tiada melibatkan sebarang pemujaan atau ritual yang menyalahi syarak. Khasiat nya bersifat alami (khasiat semulajadi).

Sesuai buat yang punyai permasalahan rumahtangga suami isteri anak-beranak, perniagaan, masalah persahabatan dan sebagainya.
Aura pengasihan tertinggi, sesuai untuk ahli perniagaan yang mempunyai kedai, untuk menarik pelanggan lebih ramai serta membuka aura positif menyenangkan bagi sesiapa yg melihat. Mengelakkan ilmu pukau, ilmu pelimun (halang kedai dari pandangan), dan segala energi negatif


CINCIN  PASAK  KALIMAH  GHAIB  






Cincin ini telah diruqiah dengan 30 juzuk ayat al quran pada bulan ramadan baru baru ini. Ditapa pula selama 41 hari dan diisi enegi ghaib termasuk amalan amalan kebatinan sufi, sebanyak 13 bentuk yang kami ritualkan, mengapa 13 bentuk saja? Kerna ia dalah keadah rahsia bersangkutan dengan jasad manusia, contohnya sendi manusia ada 13 sendi kasar dan terdapat lagi kerahsiaan lain  baik yang tersurat mahupun yang tersirat,  sekiranya item di kehabisan ditebus maka pembuatannya akan dilakukan pada bulan ramadan tahun berikutnya pula.

Kafiat dari cincin pasak kalimah ghaib ini insyallah
1.Keselamatan dari senjata tajam,sisihan dari peluru sesat(Amaran jangan didemokan melainkan dalam keadaan kecemasan)
2.Perlindungan dari serangan ghaib
3. Menjauhkan gangguan SAKA
4. Menenangkan jiwa
5.Membatalkan ilmu pengasih/pukau
6.Kebahagiaan rumah tangga
7. Menghindari gangguan ruh2 tidak tenang di jalan raya
8.Menepis sentuhan energi negatif(Energi Sihir,Energi Pengasih, Energi Santau, Energi Pukau, Energi Makhluk Halus)
9.Menghindari aura negatif sekeliling
10.Membangkitkan karisma/kewibawan diri/seri wajah
11.Pelaris Bisnes dengan membesarkan aura pengaruh diri(menambahkan pelanggan melalui tarikan perhatian aura individu)
12.Mengelak gangguan bayi menangis(gangguan jin)
13.Benteng diri/perisai diri ketika diserang oleh sesiapa
14.Memudahkan memahami pelajaran dan menajamkan akal fikiran
15.Melindungi diri dari histeria
16.Menghilangkan ilmu hitam yang pernah dipelajari dengan izin Allah swt.
17.Diri menjadi lebih tenang dan berkeyakinan
mahar tebus hanya rm150, cepat sebelum kehabisan


AL-QURAN ISTANBUL RM2500



Kitab Stambul adalah suatu kitab Al Qur'an kecil atau mini. Khasiat Kitab Stambul ini bukan rahasia umum lagi dari berbagai kalangan/lapisan masyarakat mengenal khasiat keampuhan Kitab Stambul ini. Dahulu pemilik Kitab Stambul hanya dimiliki oleh kalangan tertentu saja, yakni agamawan seperti Wali/Sunan/Syech//Kyai/Santri/dsb. Dari hal inilah perihal khasiat Kitab Stambul mulai beredar dari mulut ke mulut, dikarenakan kharomah para Wali/Sunan atau kesaktian/keampuhan seorang Kyai/Santri. Dalam perkembangannya Kitab Stambul ini karena diyakini mengandung sejuta khasiat ampuh yang dipercaya sebagai induk semua keilmuan karena Kitab Stambul adalah kitab suci al qur'an mini sehingga praktis mudah dibawa dimanapun berada karena tidak ada orang menyangka kita membawa nya, maka orang tersugesti siapapun yang membawa/memiliki Kitab Stambul akan mendapat kekuatan spiritual dan supranatural langsung dari Allah SWT. Tak heran dari masa ke masa Kitab Stambul diburu oleh berbagai kalangan masyarakat, baik itu masyarakat umum, orang awam, pejabat, paranormal, dsb. Al-Quran ini ditulis dengan tulisan tangan diatas belulang.



 MUSHAF/ AL QURAN  LAMA RM1500







Berusia 500 tahun lebih, tulisan tangan dan tiada baris, ditulis diatas kulit binatang, kerana dizaman lampau kertas belum ada lagi. kitab ini masih berada didalam keadaan baik, cuma terdapat sedikit kesan anai2, namun tulisan nya jelas boleh dibaca


BATU TOK WALI RM499 (RAW)





Batu penawar tok wali mempunyai 1001 khasiat berdasarkan testimoni dari mereka yang telah memakainya. Daripada histeria, sakit gigi, resdung, terkene sengatan haiwan berbisa, payah bersalin, demam panas, terkena gangguan makhluk halus hinggalah kepada ayam yang terkena penyakit hawar boleh di ikhtiarkan. Sekali dengar macam tak logik berbagai jenis penyakit berjaya disembuhkan dengan sejenis batu, tapi inilah kenyataannya dengan izin Allah s.w.t.. Berdasarkan pengalaman mereka yang telah memakai batu ini, kulit pemakai juga tidak akan melecur jika terkena benda panas dengan syarat batu ini dipakai bersentuhan dengan kulit.


Batu ini diambil dari satu kawasan yang dikawal oleh tentera thailand, pihak pemisah thai (APPOLO) banyak dan ramai memakai batu ini Diceritakan ramai orang pattani /polo yang tidak lut ditembak atau terkena peluru sesat apabila memakai cincin dari batu ini, tetapi ada logiknya kerana terdapat sejenis logam dipercayai besi qursani (besi kuning) didalamnya. besi qursani dikatakan sebagai raja bagi segala jenis besi, yang menyebabkan besi lain tunduk kepadanya. Ia dipercayai sejenis meteor berdasarkan kandungan logam yang amat tinggi didalamnya sehingga melekat pada tarikan magnet.

Kandungan bahan dalam debu batu tok wali boleh digunakan sebagai ubat kepada segala jenis penyakit kulit, dengan cara mencampurkan debu batu tok wali kedalam air mawar lalu disapukan pada permukaan kulit yang bermasalah.
Menurut mereka yang arif tentang batu tok wali, Sebongkah besar batu tok wali begini adalah lebih baik direndam dalam kolah dan digunakan untuk mandian, kandungan mineral didalamnya dipercayai dapat menguatkan tubuh badan seseorang.

tentang cara penggunaan:
- sakit gigi / resdung: rendam batu tok wali dalam suatu tempoh masa yang lama, airnya dibuat berkumur dan minum
- demam panas, histeria: minum dan mandi air batu tok wali yang telah direndam dalam suatu tempoh masa yang lama
- terkena sengatan haiwan berbisa: sapu setitik air masak pada tempat terkena sengatan dan rapatkan batu tok wali pada tempat terkena sengatan, anda akan terasa seperti batu tok wali menyedut bisa keluar dari badan, (boleh diuji dengan sengatan lebah) InsyaAllah.



MANI GAJAH AIR MANJA ISI KABUNG RM350  (RAW)






RAW BATU JADE RM350





AMBER MUNTAH IKAN MERAH.(RARE) RM250


PAKU BERKALIMAH RM30


MATA LEMBING (1) RM150


MATA LEMBING 2

MATA LEMBING 3

MATA LEMBING 4 RM200


KACIP/ KATI RM200


MATA LEMBING RM200


MATA KERIS PICIT RM250